4.10.05

Ronnie Barker has died
























英国人のめちゃめちゃ人気のコメディアン「Ronnie Barker」は亡くなってしまいました。76歳です。長い時間で、心臓病にかかっていました。私はRonnie Barkerのテレビのコメディショーが好きです。子供のとき、毎週の土曜日の晩、晩ご飯を食べながら、「The 2 Ronnies」を見ました。ちさいなので、笑いました。



















一番好きなRonnie BarkerのショーはPorridgeです。とてもおかしいと思います。:)今にもテレビでPorridgeは再放送しますので、皆もそうと思います。

He was a very funny man that Britain should be proud of. Even though he will be missed, he will never completely die. Shows on TV starring Ronnie Barker will always be repeated again and again as his jokes will never get old, and therefore both young and old audiences, past and present, can appreciate his work.

So, "Its goodnight from me, and goodnight from him" :)

0 件のコメント: